India's Forgotten People
Dokumentární film Deany Uppalové „Zapomenutí lidé Indie“ z roku 2020 zachycuje cestu komunity Gadia Lohar, kdysi vážených řemeslníků, kteří dnes žijí v chudobě, a poukazuje na jejich boj a společenskou marginalizaci v moderní Indii.