Podnikavá Joy
V hlavní roli Jennifer Lawrence spolu s Bradleym Cooperem a Robertem De Nirem jako ženou, která vybuduje obchodní dynastii v divokém příběhu Davida O. Russella o rodině napříč čtyřmi generacemi.