Koupací den
Kocour Figaro se dostává do centra dění poté, co ho myška Minnie vykoupe (a dostane stuhu a parfém), a poté se setká se skupinou rozpustilých koček z uličky. Vyděšený Figaro zvítězí, když svým třesením shodí na soupeře věž z odpadkových košů a vyjde z této potyčky jako vítěz. Minnie ho odmění další koupelí.