Donald's Dog Laundry
Kačer Donald se pomocí gumové kosti snaží nalákat Pluta, aby vyzkoušel jeho mechanickou pračku psů. Když kost dělá Plutovi potíže, zkusí Donald jako návnadu hračku kočky, ale pak sám nečekaně do pračky spadne, je vydrhnut a pověšen na šňůru, aby uschl.