La Diestra Del Cielo, A: Silvio, Un Cantaor Rockero
Dokument o hudebníkovi Silviu Fernandezovi, legendě v Seville a kultovní postavě ve Španělsku. S pěti alby, které kombinují hity z 50. a 60. let s rockem a italskou hudbou, Silvio potěšil publikum svým jedinečným hlasem a improvizovaným stylem. Film zahrnuje dosud nepublikované záběry a jeho hudbu a zkoumá jeho život v Trianě, Marbelle, Lebriji a Amsterdamu.