Beze stopy: Pravdivý příběh mladých skautů
Dokument Nezanechat stopy se zabývá tím, jak američtí skauti (Boy Scouts of America, BSA) po celé století kryli ve svých řadách pedofily a jak jejich tajné „záznamy o úchylkách“ nakonec vedly k finančnímu úpadku a bankrotu jejich organizace. Film zachycuje 70 let trvající zneužívání, o němž vyprávějí přímí účastníci, kteří se s tím dodnes snaží vyrovnat, a zároveň sleduje jejich usilovný boj za spravedlnost. Rozhovory a nahrané výpovědi s bývalým vedením BSA přinášejí poutavá svědectví o tom, jak největší americká mládežnická organizace nedokázala ochránit své svěřence a zanechala za sebou zkázu lidských životů. BSA vyhlásila v únoru 2020 bankrot. Od té doby se přihlásilo více než 82 000 mužů s obviněním ze zneužívání. Navrhovaný plán reorganizace BSA zahrnuje největší mimosoudní vyrovnání za sexuální obtěžování v historii, které by překonalo dokonce i odškodné vyplacené americkou katolickou církví.