Akční jízda plná explozí a přestřelek představuje slavného maskovaného hrdinu ve zcela novém světlem když Osamělý jezdec, poslední svého druhu, spojí síly s Tontem, temným a záhadným strážcem zákona, aby společně dosáhli pomsty, když je zradila spravedlnost.