Setkejte se znovu se Zvonilkou, Peter Panem a Ztracenými chlapci a poznejte Jane, Wendinu praktickou dceru. Jane je už velká na matčiny příběhy o pirátech a skřítcích. Ovšem jen do chvíle, než ji Kapitán Hook dopraví do Země Nezemě.
Setkejte se znovu se Zvonilkou, Peter Panem a Ztracenými chlapci a poznejte Jane, Wendinu praktickou dceru. Jane je už velká na matčiny příběhy o pirátech a skřítcích. Ovšem jen do chvíle, než ji Kapitán Hook dopraví do Země Nezemě. Prohnaný pirát začne uskutečňovat plán, jehož cílem je zajmout Petera a Zvonilku, jejichž světlo rychle mizí, protože Jane nevěří na víly. Zachránit je může jen Jane, první Ztracená dívka. Bude potřebovat víru i vílí prach. Varování: pořad zobrazuje užívání tabákových výrobků.