Pinocchio
Animovaná klasika od studia Disney, ve které Geppettova milovaná loutka Pinocchio touží po tom, stát se opravdovým chlapcem a zažívá spolu s cvrčkem Jémine vzrušující dobrodružství.
Pohádkový animovaný příběh studia Disney o dřevěném Pinocchiovi, který se touží stát opravdovým chlapcem. Klasické dobrodružství milované loutky je plné napětí, emocí a nezapomenutelných písniček. Osamělý řezbář Geppetto vyřeže krásnou loutku a ze všeho nejvíce si přeje, aby se z ní stal skutečný chlapec. Loutka jménem Pinocchio obživne, avšak aby se stala opravdovým člověkem, musí nejprve prokázat, že si takovou poctu zaslouží. Pinnochio, jemuž povyroste nos vždycky, když zalže, prožije spolu s cvrčkem Jémine zázračné dobrodružství, které okouzlí celou vaši rodinu.