Záchranáři z 11. září
Výjimečný dosud nevyřčený příběh hrdinství a sebeobětování elitního záchranného týmu NYPD, Jednotky záchranné služby, z 11. září. Newyorská Emergency Service Unit (ESU) je jedinečnou institucí v oblasti vymáhání práva – nejen že se jedná o nejvytíženější skupinu Special Weapons and Tactics (SWAT) v Americe, zároveň je ale ESU i jednou z nejlepších městských záchranných jednotek na celém světě. Říká se, že pokud mají Newyorčané potíže, volají NYPD, když má ale potíže NYPD, volá ESU.
Výjimečný dosud nevyřčený příběh hrdinství a sebeobětování elitního záchranného týmu NYPD, Jednotky záchranné služby, z 11. září. Newyorská Emergency Service Unit (ESU) je jedinečnou institucí v oblasti vymáhání práva – nejen že se jedná o nejvytíženější skupinu Special Weapons and Tactics (SWAT) v Americe, zároveň je ale ESU i jednou z nejlepších městských záchranných jednotek na celém světě. Říká se, že pokud mají Newyorčané potíže, volají NYPD, když má ale potíže NYPD, volá ESU. Zásadní role, kterou ESU 11. září sehrála, byla po dlouhou dobu přehlížena, nyní vám ale můžeme s pomocí dříve nezveřejněných archivních materiálů a dojemných přímých svědectví poprvé vyprávět skutečně inspirativní příběh záchranářů, kteří se na záchranných pracích 11. září podíleli.