Queenmaker: Vzestup "It Girl"
Na vrcholu dědické éry New Yorku pronikl mezi manhattanskou smetánku anonymní blogger a vynesl společenskou celebritu do nových výšin. Když byl tvůrce webových stránek odhalen, nebyl takový, jak by kdokoli očekával.