Na vlásku šťastně až navěky
V království panuje slavnostní nálada. Všichni se scházejí na královskou svatbu Lociky a Flynna. Když však Pascal a Maximus, coby květinový chameleon, vlastně nosič prstenů, ztratí zlaté prstýnky, rozjíždí se zběsilá pátrací a záchranná mise. Zoufalé duo se snaží prsteny najít dřív, než bude odhalena jejich ztráta, a zanechávají za sebou stopu komického chaosu. Podaří se Maximovi a Pascalovi zachránit situaci a dostat se včas do kostela? A podaří se jim někdy napravit Flynnův nos?