Bruce Springsteen a The E Street Band nabízejí dosud nejpodrobnější pohled na vznik svých legendárních živých vystoupení, včetně záběrů ze zkoušek kapely, zákulisních momentů, vzácných archivních klipů a osobních úvah samotného Springsteena.