Tajemství lochnesky
Tajemství oceánů řeší jedno z největších mystérií světa: identitu Lochnesské příšery. Za pomoci srovnání s nejhlubším jezerem na zemi, sibiřským Bajkalem, a v kombinaci s armádním scannerem a sonarovým pokrytím celé hladiny je konečně záhada slavného skotského jezera rozřešena. Vody se rozestoupí a odhalí se mnohem víc než jen příšera.