Skutečný život skvělého dr. Pola
Je to náš oblíbený veterinář a my vám nyní prozradíme, proč je tak úžasný. V tomto speciálním pořadu se Dr. Jan Pol podělí o nejintimnější okamžiky, které mu proměnily život – od dětství v Nizozemsku, kdy byl svět ve válce, přes stěhování na americký středozápad až po milostný příběh, podle kterého by mohli natočit film – to je příběh jeho neuvěřitelného života.