Profil Muhammada Abdula Azíze, muže, který byl neprávem odsouzen za vraždu Malcolma X. První televizní rozhovor s Azizem od jeho propuštění. Speciál přibližuje šokující vraždu Malcolma X v roce 1965, Azizovo desetiletí za mřížemi a v podmínce a zničující dopad na Azizovu rodinu.