Starý mlýn
Tento oscarový krátký film znázorňuje dramatickou noc ve starém mlýně, ve kterém hledají sucho a bezpečí před blížící se bouřkou různá vyděšená zvířata, včetně ptáků, plachých myší, sov a dalších tvorů. Bouře je horší a horší, mlýnské kolo se začíná otáčet a hrozí, že se celý mlýn rozpadne, ale nakonec bouřka utichne.