Ten nejlepší
Když syn pachtýře z Kentucky (Cuba Gooding Jr.) vstoupí do nově integrovaného námořnictva, jeho drsný výcvikový důstojník (Robert De Niro) nechce mít nic společného s jeho ambicemi.
Cuba Gooding Jr. a Robert De Niro předvádějí v tomto uznávaném, strhujícím vojenském dramatu inspirovaném skutečným příběhem Carla Brasheara fantastické výkony. Afro-americký podílník z Kentucky (Gooding) sní o tom, že se stane potápěčem amerického námořnictva, zjistí však, že jednou z největších překážek bude bigotní výcvikový důstojník (De Niro).