Krytí
Když Fritz odjede na dovolenou a přenechá Duncanovi vedení, způsobí MIFT výpadek proudu a k vyšetřování je povolán inspektor.
Když Fritz odjede na dovolenou, je Duncan náhodně vybrán jako dočasný vedoucí. Jeho prvním úkolem je udělat Tylora nešťastným. Netrvá dlouho a Tylor s Duncanem se pohádají, odpálí desítky starých křiklounů a omylem způsobí výpadek proudu v celém městě. V důsledku toho je do Příšerek, s.r.o. vyslán nekompromisní inspektor z Monstropolské komise pro regulaci energie (MKRE). Duncan a ostatní se bojí o svou práci, a tak MIFT spolupracují, aby svůj zločin utajili. Nakonec se Fritz vrátí a inspektor vyšetřování odvolá, ale na utajování přijdou Mike a Sulley. Tylor vezme obvinění na sebe, aby Duncana ochránil před vyhazovem, ale Fritz zasáhne a zachrání jim práci, čímž oba znepřátelené spolupracovníky zase o něco více sblíží.