Bláznivá olympiáda
Steve Barker kvůli strýci a dluhům z hazardu předstírá mentální handicap, aby se dostal na paralympiádu. Ke svému překvapení zjistí, že tamní atleti nejsou jen lepší sportovci, než čekal, ale že také prokoukli jeho lest. S pomocí nových přátel se stane lepším sportovcem i lepším člověkem.