The Scandalous Four
Penelope je nucena vzít si Jonathna, ale mezi nimi nepanuje žádná přitažlivost. Ve skutečnosti Jonathan tráví více času s komorníkem než se svou ženou. Penelope najde způsob, jak se znovu setkat se svou životní láskou, a podaří se jí ho najmout jako zahradníka. Dva tajné románky v jedné domácnosti brzy vyústí ve velký skandál.