Together Free
Nejlepší kamarádky Kristin a Valerie putují 28 dní Himálajem a zkoumají svůj vzájemný vztah, než se Valerie přestěhuje do Kalifornie. Uprostřed výzev se zamýšlejí nad přátelstvím a společenskými normami a kladou si otázku, zda je jejich pouto stejně silné jako u sester.