Togo
Togo je zapomenutý skutečný příběh ze zimy roku 1925 o šampionu závodů psích spřežení a psovodu Leonhardu Seppalovi a jeho vůdčím psu Togovi. Společně se vydávají na dobrodružnou cestu přes zrádné končiny aljašské tundry, aby doručili sérum do malého města, během které musí prokázat svou sílu, odvahu a odhodání.