Trap Jazz
Trap Jazz sleduje tři klasicky vzdělané jazzové nejlepší kamarády z Atlanty, kteří jsou v hudebním průmyslu uznávaní díky spolupráci s předními světovými popovými a hiphopovými umělci. Ve filmu Trap Jazz vidíme, jak opouštějí svou komfortní zónu za umělci a vydávají se na nejistou cestu do záře reflektorů.
Trap Jazz sleduje tři klasicky vzdělané jazzové nejlepší kamarády z Atlanty, kteří jsou v hudebním průmyslu uznávaní díky spolupráci s předními světovými popovými a hiphopovými umělci. Ve filmu Trap Jazz vidíme, jak opouštějí svou komfortní zónu za umělci a vydávají se na nejistou cestu vystoupení z podpůrného stínu do záře reflektorů. Na této cestě zaznamenáváme, co každého z nich formuje a jaké dva žánry se snaží spojit dohromady.