Moc lidí najednou
Dům Dunphyových praská ve švech, když se do něj nastěhuje Dylanova hippie matka a na návštěvu přijede i Claiřin osamělý nevlastní otec Jerry.
Dům Dunphyových praská ve švech, když se do něj nastěhuje Dylanova hippie matka a na návštěvu přijede i Claiřin osamělý nevlastní otec Jerry. Jay a Gloria se mezitím pokoušejí pomoci Mannymu přenést se přes rozchod s Sherry.