Detektiv Scott Turner (Tom Hanks) miluje pořádek. Když je nucen spolupracovat se slintajícím psem ze smetiště jménem Hooch, jeho spořádaný svět je pryč. Hooch není zrovna nejlepším přítelem člověka a Scottův život obrátí vzhůru nohama, zničí jeho domov, kariéru i začínající románek. Tato zábavná nepřetržitá zkouška vztahu nesourodé dvojice, plná netradiční směsi humoru a napětí, vede k tomu nejméně pravděpodobnému přátelství, jaké jste kdy viděli.