Vánoční flám
Stejně jako původní film se i toto pokračování odehrává v blízké budoucnosti, kde je zakázáno pít a brát drogy, s výjimkou jednoho slavného dne známého jako flám. Letos tento den zázračně připadá na Vánoce. Nové sváteční dobrodružství bude obsahovat kouzelné příběhy, chytlavé písničky, stop-motion animaci a drogy! A to ve velkém množství! Veselý flám!