Viktor Frankenstein
Doktor Frankenstein (James McAvoy) a jeho asistent Igor (Daniel Radcliffe) ve snaze pomoci lidstvu stvoří monstrum, které nahání nepředstavitelnou hrůzu každému, kdo se mu postaví do cesty.
James McAvoy jako Victor von Frankenstein a Daniel Radcliffe jako Igor v jedinečném, dosud neviděném zpracování klasického románu Mary Shelleyové z 19. století. Vyprávění z pohledu Igora nám ukáže temné začátky mladého ustaraného asistenta, jeho spásné přátelství s mladým studentem medicíny Victorem von Frankensteinem. Staňme se svědky toho, jak se z Frankensteina stal legendární muž, kterého známe dnes.