Sopka
"Město Andělů" rozpaluje cosi nevýslovně mrazivého. Pod slavnými asfaltovými jezírky La Brea si razí cestu na povrch zuřící sopka, která ohromené město zasypává bouří smrtících ohnivých bomb a zavaluje nekonečným proudem rozžhavené lávy. Zakusíte nervy drásající vzrušení při pohledu na snovou světovou metropoli vřící tou nejhorší noční můrou.