Vybíjená
Vybíjená je film, který chytá život za pačesy. Peter LaFleur (Vince Vaughn) je charismatický smolař a majitel zchátralé posilovny s názvem Average Joe's. Klientela je však docela poprůměrná — tvoří ji samozvaný pirát, vychrtlý šprt (Justin Long), který sní o tom, že udělá dojem na nedosažitelnou roztleskávačku; posedlý milovník obskurních sportů; mdlý mladík a namyšlený všeználek, který samozřejmě ve skutečnosti nic neví. Peterova skromná posilovna padne do oka Whiteu Goodmanovi (Ben Stiller), siláckému a egomaniakálnímu majiteli Globo Gym, nablýskaného monolitu fitness. White má v úmyslu převzít Average Joe's a Peterovo neexistující účetnictví mu to až příliš usnadňuje. Exekuční banka nasadila do Average Joe's právničku Kate Veatchovou (Christine Taylorová), aby dokončila převzetí posilovnou Globo. Peterův chlapecký šarm si ji ale získá a Kate se připojí k jeho týmu společenských odpadlíků, aby porazila nepřízeň osudu.