Vzlet
Krátký animovaný film, ve kterém jistý tatínek zjistí, že jeho malý synek se od ostatních dětí podivuhodně liší. Aby sebe i syna ochránil před předsudky druhých, svého synka zakrývá a skrývá. Když se synova odlišnost konečně projeví na veřejnosti, tatínek se musí rozhodnout, zda před ní uteče, nebo zda přijme svého syna takového, jaký je.