Kuchaři bez hranic
Film Rona Howarda, Kuchaři bez hranic, ukazuje poslání šéfkuchaře Josého Andrése a jeho neziskové organizace World Central Kitchen, která se během 12 let změnila z pouhé skupinky dobrovolníků na jednu z nejuznávanějších organizací humanitární pomoci při katastrofách. Vzhledem k bezprecedentnímu nárůstu přírodních katastrof způsobených změnou klimatu je jejich příběh důležitější než kdy dřív.