Wendy Wu: Bojovnice proti zlu
Wendy Wu myslí jen na jedno – jak vyhrát letošní volbu královny absolventů. Ale příjezd záhadného mladého čínského mnicha Shena jí obrátí svět vzhůru nohama.
Wendy Wu myslí jen na jedno – jak vyhrát letošní volbu královny absolventů. Ale příjezd záhadného mladého čínského mnicha Shena jí obrátí svět vzhůru nohama. Jako by nestačilo, že si musí najít čas na domácí úkoly, sexy kluka a drsné soupeření o titul královny absolventů, ještě jí nezbude, než se pustit do zevrubného tréninku své mysli, těla i ducha dle filozofie kung-fu. Odhalí Wendy svou vnitřní bojovnici a zjistí, co je v životě doopravdy důležité?