Divoký západ
Lois a Petera rozdělují rozdílné názory na to, kdo by měl být příštím starostou Quahogu. Peter, rozladěný Loisinou volbou, vyhledá bratrance zesnulého starosty Adama Westa, Wild Wild Westa.