Hory mají oči 2
Rodinou Carterových příběh zjevně neskončil. Na obrovské ploše pokryté pouští a horami se v Novém Mexiku rozprostírá výcvikové a testovací zařízení Yuma Flats, využívané americkou armádou k testování všeho možného, od zbraní až po lidi. Právě tam dostanou vojáci Národní gardy sotva v polovině základního výcviku rutinní úkol, který navždy změní jejich životy. Zahlédnou něco, co vypadá jako nouzový signál vycházející z hory nad nimi, a tak se jejich seržant rozhodne vzít je všechny na pátrací a záchrannou misi. Nyní musí vojáci čelit nelítostnému boji se zmutovanými kanibaly, kteří se v těchto opuštěných horách skrývají.