Will Trent
Zvláštní agent Will Trent z Úřadu pro vyšetřování v Georgii (GBI) byl hned po narození odložen a zažil náročné dospívání v přetíženém systému pěstounské péče v Atlantě. Nyní je však odhodlán díky svému jedinečnému úhlu pohledu zajistit, aby nikdo nebyl ponechán napospas osudu tak jako on, a má tak na kontě nejvyšší počet vyřešených případů v GBI.