V Clearingu
Když zmizí místní dívka, způsobí to jedné z místních žen trauma z dětství, kdy byla členkou kultu, zvaného Spřízněné duše. Tento psychologický thriller se zarývá pod kůži a do mysli a stírá hranice mezi minulostí a přítomností, realitou a noční můrou.