Poslední šance pro Atom
Najuta Azumi je mladý herní vývojář, který tvoří hry na vlastní pěst. Přezdívá se mu „Banksy herního průmyslu“, protože ho nikdo nezná. Po jisté události se rozhodne vést klidný život. Mezitím po něm zoufale pátrají Hračky Atom, dlouholetý výrobce hraček na pokraji krachu, který se chce pustit do výroby videoher. Mladí géniové se snaží vytvořit novou vlnu a vkládají svou hrdost do řemeslného umění!