Černý dort
Dva odcizení sourozenci musí odložit své neshody, aby se vypořádali se smrtí matky a její skrytou minulostí. Cesta za poznáním je zavede z Karibiku do Londýna a Kalifornie a skončí u matčina slavného černého dortu.