Majitelé domácích zvířat v Americe potřebují pomoc více než kdy jindy. Naštěstí existuje naděje. Cesar Millan je připraven pustit se do svých dosud nejnáročnějších případů.
Cesar je zpět a rehabilituje psy a školí majitele domácích mazlíčků — prázdné psí útulky a rekordní adopce znamenají, že ho Amerika potřebuje víc než kdy jindy. Jeho pozitivní přístup je v této neklidné době světelným majákem; jeho přístup a jeho srdceryvné proměny nám dávají pocit, že můžeme překonat všechny překážky... počínaje našimi vlastními čtyřnohými kamarády!