Absolventi roku 2009
Napínavá detektivní minisérie Absolventi roku 2009 sleduje třídu agentů FBI, kteří se ve třech různých časových obdobích potýkají s tím, jak umělá inteligence mění americký systém trestního soudnictví. Seriál se odehrává v průběhu několika desetiletí v prolínajících se časových liniích a zkoumá povahu spravedlnosti, lidskosti, ale také rozhodnutí, která nakonec určují naše životy i odkaz. V hlavních rolích hrají Tayo, jeden z nejneobvyklejších agentů, kteří kdy nastoupili do úřadu, a Poet, jedna z nejúspěšnějších tajných agentek všech dob.