Deep State
Deep State je drsný, napínavý a vysoce návykový špionážní thriller, který vás udrží v napětí a donutí vás zpochybňovat každý scénář, akci i motiv. Kdo má vše skutečně pod kontrolou? Kdo tahá za nitky? Kde je pravda a co je třeba udělat, aby vyšla na světlo?
Deep State je vynikající mezinárodní špionážní thriller sledující osud Maxe Eastona, bývalého špiona, který se vrací do akce, aby pomstil smrt svého syna (jenž se vydal v jeho šlépějích). Ocitá se však v centru tajné zpravodajské války a spiknutí, které mají za cíl profitovat z šíření chaosu na Blízkém východě.