Doktor právníkem
Seriál Doctor Lawyer vypráví dojemný příběh geniálního chirurga, který se po ztrátě pacienta v důsledku pochybení při operaci stává právníkem se specializaci na lékařské zločiny. Toto upřímné a napínavé lékařsko-právnické drama vykresluje soudní síň jako operační sál, kde může život skončit nebo kde může člověk získat možnost začít znovu.