Gaspar je nucen opustit skupinu, kterou založil, když ho Ludovico, Coco, Juani a Ulises obviní z krádeže peněz z jejich koncertů. Toto obvinění se stane virálním a vede k protestům na sociálních sítích, protože FreeKs bez něj získávají stále větší úspěch. Gaspar se snaží najít osobu, která to na něj hodila, a sleduje, jak jsou jeho bývalí spoluhráči manipulováni hudebním průmyslem. Bude muset prokázat svou nevinu, aby získal zpět své místo v kapele.
Gaspar je nucen opustit skupinu, kterou založil, když ho Ludovico, Coco, Juani a Ulises obviní z krádeže peněz z jejich koncertů. Toto obvinění se stane virálním a vyvolá pobouření na sociálních sítích. Při pátrání po skutečném viníkovi Gaspar odhaluje tajemství svých spoluhráčů a stává se svědkem toho, jak se Lugones, ambiciózní hudební producent, snaží z FreeKs udělat komerční produkt, čímž je nutí odchýlit se od jejich jedinečné podstaty. Gaspar se spoléhá na svého přítele Gi, který mu pomáhá s jeho plánem a instaluje potřebná monitorovací zařízení. V motocyklové dílně se Gaspar seznámí s Osem, rockerem ze staré školy, který se stane jeho přítelem a rádcem. Nakonec se Gaspar pod jménem Charly seznámí s Ninou, novou správkyní bunkru. Uprostřed Gasparova úsilí o ospravedlnění se před bývalými spoluhráči a vyřešení záhady loupeže je svědkem nadšení, tlaku a rozporů, které přináší ohromující úspěch FreeKs.