GANNIBAL
Poté, co způsobí vážný incident, vezme policista Daigo Agawa svou ženu Juki a dceru Maširo žít do odlehlé horské vesnice Kuge. Zdá se, že je to ideální místo, kde se rodina může vzpamatovat z těžké zkoušky, přestože tam předtím záhadně zmizel jeden z policistů. Vesnice prosperuje díky lesnictví, obyvatelé se živí zpracováním cypřišového dřeva. Celou tuto činnost má na starosti rodina Goto, která vlastní většinu vesnice. Jednoho dne je na hoře nalezeno tělo staré ženy. Rodina Goto tvrdí, že ji napadl medvěd, ale Daigo si všimne stopy po lidském kousnutí na ruce. A začíná mít podezření, že s vesnicí není něco v pořádku.