Hip Hop Uncovered
Dosud nevyprávěný příběh o tom, jak americké ulice pomohly formovat hip-hopovou kulturu, která se z výrazu přežití a vzdoru stala nejdominantnějším hudebním žánrem.
Hip Hop Uncovered je studií o vymírajícím druhu mocenských makléřů, kteří působí ve stínu hip hopu. Tento šestidílný dokumentární seriál se na pozadí 40 let hudební historie zabývá paradoxem americké kriminalizace tohoto žánru a fascinací pouliční kulturou, která ho vytvořila a stále v něm existuje. Namísto vyprávění příběhu hip hopu shora dolů, Hip Hop Uncovered vypráví příběh z ulice nahoru, když odhaluje nevyřčený příběh o tom, jak americké ulice pomohly formovat hip hopovou kulturu z výrazu přežití a vzdoru v nejdominantnější hudební žánr.