Případy mladého Kindaičiho
Zaříkávání, kletby, výstřední události… Pojďte s námi odhalit „lidi“, kteří vylézají ze stínů. Toto nové vydání seriálu Young Kindaichi obsahuje vybrané epizody a nové i staré příběhy vypráví v současné perspektivě.