Tchäkrok, starý detektiv před důchodem, obdrží výhružný telefonát od neznámého muže, a je křivě obviněn z vraždy. Vyděrač si říká Přítel, a navrhuje hru. Chce po Tchäkrokovi, aby si znovu prošel staré případy, na kterých pracoval. Starý detektiv zoufale pátrá ve své paměti, aby zjistil, kdo vyděrač je, a odhalil jeho záměr. Dokáže Tchäkrok napínavou hru dohrát?