Ostrovní ráje
Tropické ostrovy, které leží mezi Asií a Austrálií, patří k biologicky nejbohatším na Zemi a jsou domovem obrovského množství rostlin a zvířat. Jde o oblast překypující životem, kde můžete spatřit vše od klokanů stromových a nártounů přes manty až po lezce obojživelné. Ptáte se, jak je to možné? Odpověď musíme hledat v dávných dobách a v průběhu mnoha milionů let, po které tyto ostrovy existují – svou úlohu zde sehrála také síla Země, Slunce a Měsíce.