Legion
Legion vypráví o Davidu Hallerovi, nešťastnému mladíkovi, kterému byla v dětství diagnostikována schizofrenie. Neustále se stěhoval z jedné psychiatrické kliniky na jinou, až se nedlouho po 30. narozeninách setkal s překrásnou podobně nešťastnou spolupacientkou jménem Syd a zamiloval se do ní. Po překvapivém setkání s ní byl donucen připustit si šokující možnost, že hlasy, které slyší, a vidiny, kterými trpí, mohou být skutečné. S pomocí Syd a týmu specialistů, kteří také disponují výjimečnými dary, odhalil David hluboce potlačovanou pravdu: po celý jeho život ho sužoval záludný parazit s nepředstavitelnou silou.